Yaranızı yolup, sonra kolonya döküp o yakma hissini benim gibi istemsizce seven var mı?

Merhaba KScanlar, nasılsınız?
Iyy iğrenç filan demeyin insanların çoğu genellikle stres altında kaşıyıp yara kabuğunu yoluyor.


Elbette bende neremde yara çıksa yolmam ama bazen başımı sert kaşıyınca yara çıkarsa mevsimsel alerji filan. İstemsizce yapıyorum sonra kolonya dökünce yakıyor haliyle hoşuma gidiyor sebepsiz acısı 🤪

Dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Yaranızı yolup, sonra kolonya döküp o yakma hissini benim gibi istemsizce seven var mı?
Cevapla