Sağ kasığımda siskinlik hissediyorm tam ağrimiyor ama bazen derin nefes alinca hafif ağrıyor gibi?

Sebebi ne olabilir sizce doktora gitmeli miyim cok şiddetli bir ağrı olmadigi icin gitmedim.
Sağ kasığımda siskinlik hissediyorm tam ağrimiyor ama bazen derin nefes alinca hafif ağrıyor gibi?
Cevapla