Okb hastasıyım hastaneye yatmayı düşünüyorum yatmalı mıyım?

Okb hastasıyım çok sıkıntılı zamanlar geçiriyorum hastaneye yatmayı düşünüyorum yatmalı mıyım iki kere normal tedavi gördüm ilaç aldım faydası olmadı bıraktım sadece para tuzağı ilgilenmiyorlar bile. Baya sıkıntılı durumdayim ayrıca görme sorunum var kendimi taşıyacak kadar görebiliyorum bu yüzden hiçbir işe almıyorlar çalışamıyorum evde devamlı 25 yaşındayım evde de huzurum yok ailem bıktı benden işim gelirim olmadığı için sürekli hakaret görüyorum hiç rahatım kalmadı hastalıklarım bi yandan bi yandan arkadaşim yok hiç de olmadı en son çare bu psikolojik rahatsızlığimdan dolayı hastaneye yatmayı düşünüyorum ama sadece okb değil galiba farklı birşeyler de var bende bilmiyorum birde tek başına odada kalıyormuşsun bn çok Korkuyorum tek kalamiyorum böyle de yaşamak istemiyorum bıktım artık

Okb hastasıyım hastaneye yatmayı düşünüyorum yatmalı mıyım?
Cevapla