Uyuz oldum. 10 yaşındaki erkek kardeşimden geçti. Kaşınmaktan dolayı 2 haftadır uyuyamıyorum. Bilen biri yardımcı olabilir mi?

Ailem ben üniversitedeyken uyuz olmuşlar. Hepsi atlatmış ama erkek kardeşim atlatamamış. Ben de bilmediğim için yaklaşık 2 ay önce yavaştan bende belirtiler ortaya çıkmaya başladı fakat ciddi olarak son üç haftadır böyle.. iki tane krem almışlar fakat kendileri sürmek istemiyor iğrenip. Sadece ikimiz böyleyiz. Henüz 20 yaşındayım gerçekten psikolojim bozuldu sabahlara kadar ağlıyorum görüp geçirmiş bir bana yardımcı olabilir mi nolur 🥺🥺🥺

Uyuz oldum. 10 yaşındaki erkek kardeşimden geçti. Kaşınmaktan dolayı 2 haftadır uyuyamıyorum. Bilen biri yardımcı olabilir mi?
Cevapla