İğne sonrası uyuşukluk normal mi?

5 gün önce sağ kalçadan agrı kesici iğne vuruldum iğne sonrası sağ ayağımda uyuşukluk oldu şuanda da karıncalanma var 2 kez dr gittim ama ciddi bişey değildir dediler yine de tedirgin oluyorum ciddi bişey mıdir bilgisi olan?
İğne sonrası uyuşukluk normal mi?
Cevapla