Her ama her gün dişlerimi 1 2 kere fırçalıyorum hem de çok uzun zamandır.
Sol taraftaki köpek dişimin altında hafif bir ağrı oluştu, orayı fırçalarken ise ağrısından zor fırçaladım.☹️
Bu neden oldu, şimdi ne yapacağım?
Her ama her gün dişlerimi 1 2 kere fırçalıyorum hem de çok uzun zamandır.
Sol taraftaki köpek dişimin altında hafif bir ağrı oluştu, orayı fırçalarken ise ağrısından zor fırçaladım.☹️
Bu neden oldu, şimdi ne yapacağım?
Diş konusu önemli ya doktora gitmeni tavsiye ederim devlet hastanelerine gitme ama bulabiliyosan iyi bi doktor bul özele git 5 haftadır bende gidip geliyorum bak sonra çok pişman olursun
Diş etin hasar görmüş de olabilir. Diş fırçanı yumuşak olanla değiştir, bir de hassas dişler için olan diş macununu kullan bir süre. Geçmezse doktora gidersin.
Bunu bir düşüneyim,, ☹️
Cevap
1Cevap
Doktora git geç kalma... Diş fırçalamak yeterli değildir düzenli bakımını yaptırmak diş hekimine gitmek lazım
maalesef genetik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?