Hayatınız boyunca hiç alçı hissini kırık hissini tattınız mı (Foto yeni anlık)


Hayatınız boyunca hiç alçı hissini kırık hissini tattınız mı (Foto yeni anlık)


Hiç yaşamadım ama tahmin ediyorum dayanılmaz bir acıdır.
Ayak bileğim berbat şekilde yamulup ayak tabanına kadar şişmişti yürüyemedim. Yaşayanlara geçmiş olsun
Ondan kat kat daha kötü
Güreş yaparken ayak bileğim ters döndü 3 ay alçıda kalmisti
Cevap
2Cevap
Evet 2 hafta once sol yuzuk parmagimi kirdim, 4 hafta doktorun verdigi seyi takacam 2 haftadir takiyorum iste ama gina geldi yemin ediyorum fdkgk iyilesiyor ama kullaniyorum Şu an , o sey de takili degil...
Hala kırık görüldüğü üzere parmak
Geçmiş olsun 🥵🥶🥶🥶🥶
Benimki daha kötü 😪
Sağol ginede
Evet kalbim...
Evet parmağım kırıldı.
hayır canım
kırılmadı
Hayırr
kolum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?