Gözümün içindeki bu sarı/turuncu leke neyin işareti olabilir, beni çok rahatsız ediyor yıllardır?

Gözümün içindeki bu sarı/turuncu leke neyin işareti olabilir, beni çok rahatsız ediyor yıllardır?

Arkadaşlar görseldeki leke ortaokuldan sonra oluştu doğumsal değil hatta ortaokulda bi kız arkadaşımda vardı onunkine şaşırıyodum sonra ben de çıktı. Neyin belirtisi olabilir, çok yakından bakılınca belli oluyor uzaktan olmasa da beni rahatsız ediyor ve tehlikeli bişey olması mümkün mü?

Gözümün içindeki bu sarı/turuncu leke neyin işareti olabilir, beni çok rahatsız ediyor yıllardır?
Cevapla