Güncellemeler
+1 yıl
Çok onemli lutfen
Güncellemeler
+1 yıl
Yardimcilarin mi geldi
Vucutta çikan kabarciklar sabah 4 tane çikti akşama dogru çogaldi kaşiniyor şimdi de ne yapmaml lazim uşume de var dicem abim abartıyor galiba abimde çikti da hava soguk neden çikar peki o şey bende de 2 aydir her yerimde agri var boyun tutulmasi filan var mide bulantisi vardi ishal filan şimdi de her yerimde agri var lutfen yardimci olur musunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızarıklık genelde alerji varsa olur yani bende öyle oluyor kızarıklık oluyor sonra nefes darligim başlıyor diğerlerini bilmiyorum bir doktora git bence
Gidicem de şu an gogus agriis karin alti et kesilmiş gibi
Niye boyle agrilar oluyor korona aşisi mi yapiyor acaba
Bilmem ben de asi oldum ama benim bir belirti olmadı sen in kısa sürede git bence doktora
Karnının yan tarafları ağrıyor mu böyle sanki iğne batıyor gibi
Evet ya oyle oluyor igne batiyor gibi her yeri ya neden sence
Kum vardır belki sende benim öyle oluyordu gittim test yaptılar kum var mış şu an ilaç kullanıyorum çok ağrım oluyor yataktan kalkamıyorum bazen
Nasil yani
Şuanda mi var sende de
Kum ne
Böbrek kumu araştır belirtiler aynıysa doktora git yoksa ağrısı gittikçe artar
Hadi ya valla tahmin ettim arkadaş bobrek taşi var diyordu ne bu ya bazi arkadaşlarda hasta oldu biri vertigi diyor oburu bir şey diyor halla halla
Bizim arkadaş ta apantist, amilyati oldu
Sen doktora git o sana söyler zaten niye vakit kaybediyorsun ki
Babam gile dedm kaç defa girmediler
Apandisit olmasın ama o tehlikeli
Kotu bir şey olur mu ki ya
Yok arkadaş diyordu bizimde
Dedigim agrilar var sadece
Omuzlarimda agriyor anlamadim ki hangi doktora gidicem
Dikkat et ihmal etme hastalık zor ben ilaç kullanmak tan bıktım bünyem cok zayıf biri yanımda hapsirsa hemen hasta olurum
Grçmiş olsun haklisinya gidelim de babam dyrm çok sinirli diye myrm niye hasta oluyor anlamadim sen vucudu guçlendir ya
Bünyem böyle ve çok sakarim hasta olmasam bile bir yerimi kiriyorum geçen gün omzumu kırdım şu an sargılı
Kendin git yetişkin degilmisin
Yetişkinim ama
Kirdin mi şaka mi ya nasil kirdin
Burasi dunya ya her şey oluyor
Bence kendin git yanına bir arkadasini al git
Temizlik yaparken pencere kenarına vurdum tam omuz boşluğuna geldi ilk anlamadım ama doktora gittiğimde baya bi kırık var mış
Allah yardimcin olsun yaş kaçti
Gidicem de sira aliyorsun dimi
Randevu al ya da acile git sıra al
Saol 27
Abla sen buyukmuşsun ben 23 evlimisin
Evt evliyim 3 çocuğum var 🤣🤣
3 çoçugum mu vr kaç yaşinda
😂😂😂
2 6 9
Maşşalh iyi abla iyi
🤭😂☺️
Ne oldu ya 😂😂
Abla demen tuhaf oldu normalde kimseye izin vermem kendimi yaşlı hissettiriyor
Başka bir şey diyem sana 😂
Ne dicen ki