25 yaşındayım astigmat ve miyopum. Sağ 4.25 sol 3.75 miyop 0.75 doktor yükseldiği için ameliyat olmaz dedi, ne yapmalıyım?

Ne yapmalıyım

25 yaşındayım astigmat ve miyopum. Sağ 4.25 sol 3.75 miyop 0.75 doktor yükseldiği için ameliyat olmaz dedi, ne yapmalıyım?
Cevapla