Sağlık Doktorun kağıda yazdığı reçeteyi kaybettim. Yine de alabilir miyim ilaçları? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Sayılar harfler felan yazmıştı o olmazsa alabilir miyim ilaçları? Güncellemeler+1 yıl E nabızdan değil e reçete den buldum teşekkürler Doktorun kağıda yazdığı reçeteyi kaybettim. Yine de alabilir miyim ilaçları? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Heboys Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl E nabızdan kontrol edebilirsin veya telefona mesaj olarakta geliyor zaten 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ha evettttt doğru ama o gelen kağıta yazdıkları ile aynı dimi? Yorumla Soran +1 yıl Özele gittim ama yine de gelir mi? Yorumla Heboys +1 yıl Evet gelir merek etme Yorumla Soran +1 yıl 2 de girdim doktora hala gelmedi mesaj özel hastaneye gittiğim bilgisi de yok e nabızda Yorumla Heboys +1 yıl Bilemedim ki hastane ile tekrar görüşsen Yorumla
kralice_taci Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl E nabızda bulabilirsin oraya bak 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya Yorumla Soran +1 yıl E nabızda nerde yazıyor peki Yorumla kralice_taci +1 yıl Reçete raporlar falan bölümü varsa orada bulursun Yorumla Soran +1 yıl Özel hastaneye gittiğim bilgisi bile yok görünmüyoe bu e nabızda sadece devleti mı kaydediyor ya Yorumla
Medical34 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Alamazsın e nabıza gir bak orada yazar 0 16 Yorumla Soran +1 yıl Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya Yorumla Soran +1 yıl Söyler mı tekrar Yorumla Medical34 +1 yıl Söyler Yorumla Soran +1 yıl E nabızda nerde yazıyor peki Yorumla Medical34 +1 yıl Reçeteler kısmında mk Yorumla Medical34 +1 yıl Ahahaha ben mi aptalım 😂 Yorumla Soran +1 yıl Yok veremedin yok orada bidaha bilmediğin şeyleri konuşma Yorumla Soran +1 yıl Git ötede gül Yorumla Soran +1 yıl He öyle mi olmuş Yorumla Soran +1 yıl Seni Yorumla Medical34 +1 yıl Sen hâlâ burada mısın ya ahahaha 😂 Yorumla Medical34 +1 yıl Senin ebenin anonim 😂😂 Yorumla Medical34 +1 yıl Hadi ablacım be yalla ya Yorumla Soran +1 yıl La yürü konuşcak olsam konuşurdum zaten Yorumla Medical34 +1 yıl 😂 Yorumla Soran +1 yıl 👋👋 Yorumla
capkinerkek27 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 75% +1 yıl E-reçete değilse yeniden yazdırmanız gerekiyor 0 0 Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. E Manisa düştüyse alırsınız 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya Yorumla Asknedencanyakar_ +1 yıl Hatırlayabilir Yorumla Soran +1 yıl E nabızda nerde yazıyor peki Yorumla Asknedencanyakar_ +1 yıl Reçetelerim kısmın da Yorumla Soran +1 yıl Özele gittim yok daha gelmemiş 2 deydi randevu daha mesaj yok Yorumla Asknedencanyakar_ +1 yıl O zaman çok zor bulman tekrar hastaneye git Yorumla Soran +1 yıl Randevu almadan girip söylesem beni hatırlar mı Yorumla Asknedencanyakar_ +1 yıl Hatırlar Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Alırsın tc önemli 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya Soran +1 yıl O verdiği yazı ne ozmn yedek mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
E nabızdan kontrol edebilirsin veya telefona mesaj olarakta geliyor zaten
Ha evettttt doğru ama o gelen kağıta yazdıkları ile aynı dimi?
Özele gittim ama yine de gelir mi?
Evet gelir merek etme
2 de girdim doktora hala gelmedi mesaj özel hastaneye gittiğim bilgisi de yok e nabızda
Bilemedim ki hastane ile tekrar görüşsen
E nabızda bulabilirsin oraya bak
Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya
E nabızda nerde yazıyor peki
Reçete raporlar falan bölümü varsa orada bulursun
Özel hastaneye gittiğim bilgisi bile yok görünmüyoe bu e nabızda sadece devleti mı kaydediyor ya
Alamazsın e nabıza gir bak orada yazar
Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya
Söyler mı tekrar
Söyler
E nabızda nerde yazıyor peki
Reçeteler kısmında mk
Ahahaha ben mi aptalım 😂
Yok veremedin yok orada bidaha bilmediğin şeyleri konuşma
Git ötede gül
He öyle mi olmuş
Seni
Sen hâlâ burada mısın ya ahahaha 😂
Senin ebenin anonim 😂😂
Hadi ablacım be yalla ya
La yürü konuşcak olsam konuşurdum zaten
😂
👋👋
E-reçete değilse yeniden yazdırmanız gerekiyor
Alamazsın diye biliyorum.
Zaten okunmuyor boş ver
E Manisa düştüyse alırsınız
Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya
Hatırlayabilir
E nabızda nerde yazıyor peki
Reçetelerim kısmın da
Özele gittim yok daha gelmemiş 2 deydi randevu daha mesaj yok
O zaman çok zor bulman tekrar hastaneye git
Randevu almadan girip söylesem beni hatırlar mı
Hatırlar
Alırsın tc önemli
Peki doktora ulaşsam o htırlar mı beni ya
O verdiği yazı ne ozmn yedek mi