Biyopsi yapıldı ama kemik iliği partikülü gelmediği anlaşıldı tekrar yapılacak bu neden oluyor kötü bir şey mi?

Biyopsi yapıldı ama kemik iliği partikülü gelmediği anlaşıldı tekrar yapılacak bu neden oluyor kötü bir şey mi?
Cevapla