Çok kötü öksürüyorum yahu nasıl geçer ki bu öksürük?

3 gündür geçmedi ne boğaz ağrım ne de öksürüğüm...
Yaw bilenler bir bakabilir mi nasıl geçiririm bunları?
Çok kötü öksürüyorum yahu nasıl geçer ki bu öksürük?
Cevapla