Kulağımın kıkırdak kısmını deldirdim, 7 ay oldu. Ne zaman iyileşir?

Kulağımın kıkırdak kısmını tabanca ile iki tane deldirdim 7 ay oldu kulağımın üzerine bile yatamıyorum ama inat ettim çıkartmıyorum küpeyi. Bu nasıl düzelir. İlk günlerde şişmişti doktora ilaç verdi onh sürüyorum hâlâ ama hem gümüş hem altın hem metal hepsi çok ağrıtıyor nasıl düzelir. ya da küpeyi mi çıkartayım. Bu kadar acısını çekmişken çıkartmak iştemiyorum da

Kulağımın kıkırdak kısmını deldirdim, 7 ay oldu. Ne zaman iyileşir?
Cevapla