8 yaşlarında araba çarptı bana ve 2 yıl yatağa bağlı yaşadım, şu an çok şükür iyiyim ama bir sıkıntı var: yaşadığım kazadan sonra kafamın arka bölümünde bir iz kaldı yani parmak kadar bir iz ve bu yüzden saçımı uzatıyorum.
Sizce bu izi nasıl kapatabilirim, estetik yapsam günah kazanırmıyım ya da başka ne yapabilirim?
Artık bu durum canımı sıkmaya başladı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Böyle bir durumda estetik yaptırmak neden günah olsun ki?
Hiç bilmiyorum yinede anket gibi bişey yapmak istedim, zaten estetik yapabilmem için 5 yıla ihtiyacım var
Geçmiş olsun. Saçın kapatıyorsa çok dert etmene gerek yok bence.
Aslında küçük bir çizik ve buna rağmen rahatsız oluyorum, o izi görünce sanki trafik kazasını bir defa daha yaşamış oluyorum...