Yaşadığım bir trafik kazası ile ilgili soru sormak istiyorum?

8 yaşlarında araba çarptı bana ve 2 yıl yatağa bağlı yaşadım, şu an çok şükür iyiyim ama bir sıkıntı var: yaşadığım kazadan sonra kafamın arka bölümünde bir iz kaldı yani parmak kadar bir iz ve bu yüzden saçımı uzatıyorum.

Sizce bu izi nasıl kapatabilirim, estetik yapsam günah kazanırmıyım ya da başka ne yapabilirim?

Artık bu durum canımı sıkmaya başladı.

Yaşadığım bir trafik kazası ile ilgili soru sormak istiyorum?
Cevapla