Zayıfladıgimda sporla birlikte günlük 3000 kalori diyet yapıyorum makrolara dikkat ediyorum proteinden ziyade karbonhidrat açığım oluyor genellikle toz önerisi istemiyorum gainer kullanıyorum zaten hiç sevmesem de
Yemesi kolay yüksek kalorili ne önerirsiniz (karbonhidrat özellikle)?
Ben kiloyum almaya çalıştığım dönemlerde (110 kiloyum) kişisel blendırıma 1 ölçek mass gainer, 1 muz, 1 tatlı kaşığı fıstık ezmesi, 1 büyük probis gibi malzemeler koyup çekiyordum. 😂 Ve ekstra tavsiyem kreatin kullanabilirsin. Vücudundaki kaslarda su tutar ve daha hacimli görünür.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cici bebe ve fıstık ezmesi de koyuyorum ama onlarin gramlarıno daha fazla arttiramam yağ oranları yüksek
şu an yaşın itibariyle kaldırabiliyorsun belki ama karbonhidrata çok yüklenme Belki 2-3 kaşık yağsız tuzsuz pilav olabilir sporda en temiz karbonhidrat pirinçtir... Neler yapıyorsun bilmediğim için daha fazla yazamıyorum Belkide bir çok şeyi yapıyorsundur zaten...
Makarna, çikolata boş ver göbek olarak alirsın o kiloyu. Kuru meyvelerden porsiyon kontrolünde tüket, muz ye, kuruyemiş tüket. Midede çok fazla yer de kaplamazlar☺️
Canım çıkıyor ekmek kesinlikle yemelisin gainer karışımı cici bebe karısimi böyle içecekleri aksam yemeginden sonra iciyorum Spor sonrasi kahvalti yapıyorum asla hafif değil yağ oranini olabildigince yükseltmemeye dikkat ediyorum
Ben istediğim her şeyi yiyerek 7 kilo almıştım bir ayda aburcubur şeker falan bu kadar kasma kendini yağ oranım falan çoğalmadı belim kalınlaştı ama haliyle