1 ay boyunca hiç şeker tüketmezseniz ne olur biliyor musunuz?

  • Gözleriniz daha iyi görmeye başlar.
  • Yüzünüz incelmeye başlar.
  • Beyniniz daha iyi odaklanır.
  • Atar ve toplardamarlarda iltihabı önler.
  • Vücudunuzun şeker algoritması değişir, artık süt bile oldukça tatlı gelir.
  • Fazla yağlarınızdan kurtulmaya başlarsınız. Karın çevresi incelmeye başlar.
  • Daha konforlu uyursunuz.
  • Gece daha az idrara kalkarsınız.
  • Kendinizi daha mutlu hissedersiniz.
  • Metabolizmanız hızlanır.
  • Diyabet riski azalır.
  • Ciltteki kusurlarda azalma meydana gelir.

Elbette burada şekerden kastım sadece çikolata gibi tatlılar değil; şeker ihtiva eden her türlü yiyecek ve içecek. Makarnadan tutun da krepe kadar.

1 ay boyunca hiç şeker tüketmezseniz ne olur biliyor musunuz?
1 ay boyunca hiç şeker tüketmezseniz ne olur biliyor musunuz?
Cevapla