Yirmilik diş ameliyatı oldum, dikişler alındıktan sonra sızlama olması normal mi?

20 diş ameliyatı sonrasında dikişlerim alındı. Oradaki boşluk etkisinden midir bilmiyorum ağrı devam ediyor. Normal mi? Ne kadar sürer? Yaşayan var mı süreci?

Yirmilik diş ameliyatı oldum, dikişler alındıktan sonra sızlama olması normal mi?
Cevapla