Normal
Normal değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Askerdeyken bende o saatlerde uyumuş ardından nöbete kalkmıştım
Nizamiye nöbeti tutuyordum.
Nizamiye de anayol uzeriydi.
Karakolun arkasınada özel bı şirketin deposu vardı.
Adamlar oraya nasıl geçeriz deyinxe nizamiyenin kapısından sokmustum koca tırı.
Koskoca tır bölüğün içinde 1 saat beklemiş adamı sorguglya almış benide nöbetten menetmislerdi.
Gerçekten o saatlerde uyumanin ne kadar zararlı olduğunu anlamıştım.
Cevap
2Cevap
“İkindiden sonra, uyuyup da aklını kaybeden kimse, yalnız kendini kınasın.” (Kenzu’l-Ummal, h. No. 41362) islamda önerilmiyor diye biliyorum
Gayet normal kardesim uyumus bi kere uyaninca okula gitmek için hazırlanmış servis beklemiş gelmemis ağlayarak eve gelmisti servisi kaçırdım diye😂
O vakitlerde uyumanın pek hayırlı olmadığını duymuştum ondan olabilir belki de..
Ikindiden sonra uyumak mekruh zaten. Git Google yaz niye böyle olmuşsun çıkar karşına.
Eskiler hep o saatlerde yatılmaz derler hiç mi duymadın normal
İkindi vakti uyumak iyi değildir derler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?