Aniden sırtımda ağrı olması neden, hastalık belirtisi mi?

İki gün öncesi oldu bu olay banyodan çıktım saçımı kurulucaktim bianda sırtım a bıçak saplanır gibi ağrı girdi ve bisure nefes almada falan güçlük çektim ve dolaştım falan geçmedi neyse akşam üstü Dr ye gittik kas gevşetici yazdı doktor ve yine arasıra yine ağrı yapiyo neyin isreti bu sizce

Aniden sırtımda ağrı olması neden, hastalık belirtisi mi?
Cevapla