Belli olmuyor ama tam bu kısımlar morarmış gibi duruyor. Bir sıkıntı falan da olmadı, neden olabilir?

ölüyor muyum yoksa 😱 neyse bayadır böyle işte son bir aydır falan dikkatimi çekiyor vücudumda sıkıntı olabilir ama bildiğim bir şey yok.

Tamam hastaneye de gidebilirim ama merak ettim sizin de böyle mi? Ya da böyle olan var mı? Anlaşılmıyor ama morarmış gibi işte iki elimin de o baş parmak altı.

Belli olmuyor ama tam bu kısımlar morarmış gibi duruyor. Bir sıkıntı falan da olmadı, neden olabilir?
Cevapla