Şu an ve gelecekte en yaygın hastalıkların psikolojik rahatsızlıklar olacağını düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir?

Özellikle 18-40 yaş arası antidepresan kullanımlarında fazlasıyla artış var. Çevremde kiminle konuşsam ya obsesif ya da yaygın anksiyetesi var ve ilaç kullanıyor. İleride bu durumların daha fazla artacağını düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir?

Şu an ve gelecekte en yaygın hastalıkların psikolojik rahatsızlıklar olacağını düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir?
Şu an ve gelecekte en yaygın hastalıkların psikolojik rahatsızlıklar olacağını düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir?
Cevapla