Sağlıkçı olmayan insanların, "şuram ağrıyor" diyen herkese ağrı kesici vermesi veya iğne vurması bir tek bana mı anormal geliyor?

Çevremde herkes sağlıkçı gbi önüne gelene iğne vuruyor damara gelir kötü bişey olur die de korkan yk sank hepsi sağlıkçı 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sağlıkçı olmayan insanların, "şuram ağrıyor" diyen herkese ağrı kesici vermesi veya iğne vurması bir tek bana mı anormal geliyor?
Sağlıkçı olmayan insanların, "şuram ağrıyor" diyen herkese ağrı kesici vermesi veya iğne vurması bir tek bana mı anormal geliyor?
Cevapla