Patoloji sonucumda kedi tırmalama hastalığı çıktı yaşayan var mı?

sağ kasığımda lenf bezi veya lenf nodu her ne ise ondan oldu yumru gibi kötü huylu mu iyi huylu mu öğrenmek için ameliyat oldum sonucunda kedi tırmalama hastalığı çıktı, bacagımı tırmaladıgı için olmuş çok şaşırdım ama kötü bir durum yokmuş doktorum öyle söyledi
Patoloji sonucumda kedi tırmalama hastalığı çıktı yaşayan var mı?
Cevapla