Bir Adanalı olarak acı biberi çok severim ve yerim ama herşeyin fazlası zarar ve sizin bu duruma yapacağıniz hiç bir şey yok soda falan için belki rahatlatır ya da elma tüketin.
Aga 80'e yakın acı biber nasıl yiyorsun? Yediysen helal olsun, takdir ettim seni.
Ağzındaki yanmayı çözmek için tuzlu su ile gargara yapabilirsin. Ellerin yanıyorsa da ellerini sirkeli suda bekletebilirsin. Ağzım yansa ayran içer ya da yoğurt yerdim