Off çok korkuyorum Dr yazdı 3 gündür içiyorum bugün Google yazdım baktım ilacın birinin ismini kötü kötü şeyler yazıyor hep , kulak çınlaması ve göz seyirmesi oldu dr a sordum gittim iç bitir psikilojiktir diyor cam batmıştı koluma 1 ay oldu , fizik tedavi Dr u baktı bugün daha dedi sinirde bir şey yok kalp damar cerrahisi baktı damarda bir şey yok dedi ama enfeksiyon hastalıkları Dr u günde 5 antibiyotik yazdı 2 farklı ilaç ve biri günde 3 biri 2 , hem diyor enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum dedi bende TM birakiyim o zaman ilaçları dedim 😔hayır ya varsa ihtimal için yazdım dedi 😔3 gün içtim 4 gün falan daha var bitmesine? Ooff çok korkuyorum bu ilaç hakkında yazılanları okudum ve korktum bağırsak vs kötü oliyormus ne yapmalıyım bilmiyorum 2 . bir dr a mı gidiyim?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hangi doktor o ya günde en fazla iki tane alınmalı dikkat et bence
X ilacı (antibiyotik)12 saat arayla içiyorsun mesela sabah 9 ,1 kere akşam 9 ,1 kere ,2 etti , y ilacı ( antibiyotik) günde 3 kere 8 saat arayla yazıyor toplam x y ilacı günde 5 kere içiyorsun 😔3 gündür içiyorum bugün sabah gözüm seyirdi önceki günde kulağım cinlamisti Google yazıp bakıyım dedim ilacın yan etkisi mı diye ilacım biriyle alakalı çok kötü şeyler yazıyordu korktum Dr a sordum yazan Dr a gözüm seyirdi önceki gün kulağım cinlamisti diye ne kadar süre kaç kere kulağın diye sordu 2 sn oldu geçti dedim sonra bana dediği şey psikilojiktir 😒ne alaka? Bana göre enfeksiyon yokta dedi o zaman birakiyim ilaçları dedim bu seferde diyorki ya varsa 😒iç bitir dedi 😒😔ne yapmalıyım bilmiyorum 😔3gundir içtim sanırım bir 4 günlük kaldı 😔 yarın başka enfeksiyon hastalıkları Dr una gidipte mı sorsam? Bu aksamkileri icmeyop pff kafayo yiyecegim 😔
İyide 12 saat ara içilmesi gerekmiyor mu nasıl antibiyotik bu.
X ilacı (antibiyotik)12 saat arayla içiyorsun mesela sabah 9 ,1 kere akşam 9 ,1 kere ,2 etti , y ilacı ( antibiyotik) günde 3 kere 8 saat arayla yazıyor toplam x y ilacı günde 5 kere içiyorsun 😔3 gündür içiyorum bugün sabah gözüm seyirdi önceki günde kulağım cinlamisti Google yazıp bakıyım dedim ilacın yan etkisi mı diye ilacım biriyle alakalı çok kötü şeyler yazıyordu korktum Dr a sordum yazan Dr a gözüm seyirdi önceki gün kulağım cinlamisti diye ne kadar süre kaç kere kulağın diye sordu 2 sn oldu geçti dedim sonra bana dediği şey psikilojiktir 😒ne alaka? Bana göre enfeksiyon yokta dedi o zaman birakiyim ilaçları dedim bu seferde diyorki ya varsa 😒iç bitir dedi 😒😔ne yapmalıyım bilmiyorum 😔3gundir içtim sanırım bir 4 günlük kaldı 😔 yarın başka enfeksiyon hastalıkları Dr una gidipte mı sorsam? Bu aksamkileri icmeyop pff kafayo yiyecegim 😔
çok agır değilsen çok yutma bence
Sinirde ve damarda bir şey yok dedi kalp damar Dr u ve Fizyoterapi Dr u bugün ama geçen hafta enfeksiyon hastalıkları Dr u yazdı bu 5 hapı 😒bugün sordum enfeksiyon hastalıkları Dr una ve iç bitir diyor enfeksiyon var mı yok mu bilmiyorsan niye 5 hap yazdın ? Eve gelince aklıma geldi çok sinirlendim icmesem bir şey olur mu diyede korkuyorum 😔 kötü defikim aslında kolumu elimi kullanabiliyorum ama ya Dr dediği gibi enfeksiyon varsa 😒😔
Ama düşününce bugün 5 tane antibiyotik 1 günde saçma geldi Dr un bugün bana o cümleyi kurmasindan sonra , ve sinirde ve damarda bir şey yok Muş ya
başka doktora görün o zaman
Böbrekler vs bağırsak bitiyor vs diye bir sürü şey yazmışlar kullandığım bir antibiyotik hakkında ki bu Dr bana 2 antibiyotik günde 5 antibiyotik yazmış off çok sinir oldum 3 gün içtim 15 tane yani off bir şey olmaz değil mi? Bu akşamkileri icmeyip yarın başka Dr a gidip soracağım
olmaz inşallah bünyeye göre değişir tabi
Birinden x antibiyotik ten 5 tane içmişim günde , y antibiyotik ten 8 tane içmişim yani 2 kere unuttum içmeyi toplam 13 tane içmişim 3 günde 😔
Sürekli cisim geliyor birde şu içtiğim içindir bol suyla içilir ya
olabilir tabi bilemicem çok takıntı yapma bence
Böbrek bağırsak vs gitmesi ne demek farkında değilsin sanırım 😔artı ilacım kağıdında yazıyor görme işitme vs yan etkilerinde Dr una sorun vs... şu şu belirtilerde ilacı direk bırakın... nadir... belirtide ölüm vs bile yaxiyor oyle bir ilaç düşün yani şimdi burada ilacı kotulemis gibi olur diye ismini yazamıyorum 2 ilacında ama ikisinin kagidindada yazıyor birseyler bir sürü. sonuç olarak bu akşamin ilacını ve yarın sabahin ilacını icmeyip başka Dr a soracağım? Randevu alıp?
tamam arkasdaşım yutma hapları o zaman başka doktora git
Ebeveynim benimle gelmiyor ki tek gidemem 😔bıktım artık 😔
Niye gelmiyor yaa hasta kızı için.
Bilmiyorum telde konuştuk anlattım durumu yüzüme kapattı mesaj attım cvp gelmedi
Dün akşam ağlamaktan gözlerim şişti uyuya kalmışım, şimdi arıyorum ariyorum açmıyor wp dan , normalden arayınca ulaşılamıyor diyor şaka gibi onu acile kaldirdilar ben kaldım 1 gün yanımda şimdi o benim bu günümde resmsn kaçıyor , ayninevdeyoz odasi kilitli içerde uyuyr sanırım , randevu saatine az kaldı tek gitmek istemiyorum Dr azarlar kızarsa vs bana şahit olur yanımda çünkü Dr yazmış diye yazan dru elestiriyorum diye bana kizabilir 😒😡 internetten baktım kan testi yapipta yaziliyormus antibiyotik bana hiçbir test yapmadan yazdı 😒😡😔
Kim bu bahsettiğin? Annen baban yokmu yasin kaç ki
Bahsettiğim kişi annem yaşın önemi var mı? Biraz önce diğer oğluyla ( sxkx varya onun o kıymetli ) kendisi için hastaneye gittiler banada saat 11 olmuş hiç cvp vermeyip bu saate kadar şimdi dalga geçer gibi dediği şey , enfeksiyon hastalıkları başka Dr a gitme aile hekimi ( benim hekimin değil benimki başka şehirde ) var ona git o bakar gerek yok enfeksiyon gitmrye dedi şaka gibi
Acil sevgili yapacağım kendime artık güzel kızım hepsinin aklı cinsellikte diye uzak duruyordum ama böyle kötü gunlerimde yanımda olur en azından 😔😒
Çocuk değilsen kendinde gidebilirsin sonuçta, güzel kızsan yap tabi
Tek gidince ilgilenmiyor ve azarlıyor daha önce aynı enfeksiyon hastalıkları Dr u baktı diyince 😒anlamıyorsun 😣 annem 2. bir enfeksiyon hastalıkları Dr una gitmenegerek yok ! aile hekimine git dedi annem dün aile hekimine sordum 2 yan etki yaptı kulak çınlaması göz seyirmesi dedim hemen bırak dedi hapları + not al o 2 ilacı bir daha herhangi bir Dr sana ilaç yazarken de belirt o ilaçları yazmasinlar dedi , detay belirtemedim randevusuz 2 dk soru sordum için benim aile hekimim de değil ayrıca zaten 😑 sadece cam batması sonrası yazılan 2 ilaç kısmını sordum cvp verdi bu kadar sonra diğer hastayı aldı zaten şu an şundan korkuyorum ya enfeksiyon varsa kolumda elimde elimi kolumu keserlerse😑3 gün kullanıp bırakmış oldum
Keşke enfeksiyon hastalıkları 2. bir farklı Dr a gidip sorsaydim dün sence ne yapmalıyım şimdi normal hayatına devam mı ediyim 😣kolum elim enfeksiyon varsa diye korkuyorum
Arkadaşım kendin git görün
Aile hekimi herşeyi bilir oraya git dedi kafamı karıştırdı benim ne yapıyim 😒😔tek gitmek istemiyorum sert davranıyor sonra yazan Dr a niye gitmedin vs yaparsa diye korkuyorum 😔yarın gidiyim mı sence enfeksiyon hastalıkları 2. bir Dr a 2 gün oldu antibiyotikleri bırakalı bugün 2 . gün demesin bana bırakmışsin ilacı niye geldin diye?
Aile hekimi bir şey bilmez onlar pratisyen hekim. Uzman değil. Bahane arama sert davranıyor bilmem ne diye kendin git
Bugünde dedim anneme sonucu merak edip sormadı bile kafamı karıştırdın aile hekimi com detaylı bir şey anlatırmadi enfeksiyon varsa ne olacak dedim , kapıyı çarptı suratıma git 3 tane enfeksiyon druna dedi 😔 psikilojisi yerinde değil ne dediği beli değil annemin anliyaxagin + ben ona muhtaç evde oturuyim çok istiyor elime koluma bir şey olsa sevinir yani normal bir anne değil maalesef ki😔
Ben yapacağın şeyi söyledim bilemem artık. Aile hekimi sadece tip okuyan biri diğerleri bölümünu okuyan uzmanlar
Anneme göre aile hekimi herşeyi biliyormuş ,😒adam yaşlı bir Dr du ama sonuçta onun uzmanlığı enfeksiyon hastalıkları değil dimi? sisteme adımı bile girmedi aile hekimi dediğim gibi ne annemin Dr u ne benim sadece ilaçlara baktı niye yazdı dedi cam batmisti dedim bu kadar çık hemen bırak dedi bu 😑 enfeksiyon hastalıkları 2. bir Dr a gidip ne diyim peki yarın? Yazan Dr bize çok uzak olduğu için size geldim randevu gözükmüyordu mu diyim? Çünkü diğer türlü dersem yazan Dr a gittim sordum göz seyirmesi kulak çınlaması olmasına rağmen bitir antibiyotikleri diyor hemde enfeksiyon var olduğunu düşünmüyorum dedi öyle diyincede ben birakiyim antibiyotikleri o zaman diyincede ya enfeksiyon varsa dedi eminsiz kararsız olduğu için dersem 2. gidecdgim enfeksiyon hastalıkları Dr u sinirlenir sen kimsinde Dr u elestiriyorsun gibisinden hemen kızıyorlar 😒
Öyle bir şey yok. Dıcek birseyimde yok başka sana kendin gidicen yapıcan herşeyi
Bahane üretmiyorum sadece , hastaneye gidip uğraşmak istemedim kızar vs diye hemde yoruldum çünkü artık 5 bölüm falan baktı kalp damar hastalıkları damara baktı bir şey yok yizeysel sınırın hasar görmüş olabilir dedi , fizik tedavi de aynisini dedi sinir çekimi yapildi demekki enfeksiyon varmış dedi yüzeysel sinir hasar görmüş olabilir kimi hastada 5 6 aya iyileşir camda yok dedi , el cerrahisi baktı hissim var diye gönderdi , enfeksiyon hastalıkları sadece düzgün konuşmayan belirsiz kararsız 😒
Başkada yapacak bir şey yok
"Öyle bir şey yok. Dıcek birseyimde yok başka sana kendin gidicen yapıcan herşeyi" anlamadım bu yazdığını? Şimdi sen yarın enfeksiyon hastalıkları 2. bir farklı Dr a git anlat ilacı yazan Dr hastanede randevu bulamadım size geldim mı diyim kesin gidiyim bencede içim rahat etsin çünkü yarindan sonraki gün şehir dışına gideceğim yatılı işte çalışıyorum ve izne çıkıp tekrar hastane Dr vs gitmem çok zor olur hemde uzamadan bitsin bu iş 😔
Sen Dr musun ne iş yapıyorsun?
Doktor değilim ameleyim. Sana dıcek bir şey bulamıyorum artık. Kendin doktora gidicen yapçak bir şey yok başka
Benim suçum ne ki 😔niye böyle yazdın desen ki düzgünce ben olsam 2. dr a giderim sorarım diyebilirsin 😔
Çünkü ısrarla reddediyorsun gidemem diyorsun. Yani o zaman başka ne diyebilirim ki başka doktora gideceksin tek başına çocuk değilsen herşeyi kendin yapmalısın zaten
Cocuklukla alakası yok ben o acile kaldırıldığında yanındaydım çok sevdiği oğlu değil 1 sefercim 5 dk gelse olur mu 😒TM gideceğim Dr a mecbur elim kolum kesilmesindense gideceğim azarlarsa Dr şikayet ederim 😘
Doktor niye azarlasin o çok nadir denk gelir
Kötü kalkık olanlar yspiyir oyle bana bu durum için 4 farklı alandan Dr bskti sinir damar vs ve hepsi güzelce açıklayıp tatlı konuştu enfeksiyon hastalıkları ndaki doktor uyuzdu tripliydi
Sadece 1 tanesi yani.
arada hep cıkar
Gittim tekrar tüm kağıtlara baktı önceki söyledim bu 2ilac bana yan etki yaptı yazan Dr ada ramdevu bulamadım size randevu aldım dedim baktı 2sn dokundu koluma sonra kağıtlara da 2 sn baktı ultrason çekilmiş ya onda bir şey çıkmamış+ şişlik vs yok kolunda goremiyorum kullanma hapları gerek yok defi. önceki yaxam Dr un Allah belasını versin 😒
Enfeksiyon kol ultrason ununda gozukuyormus demekki 😒
Yani ciddi bir şey yok sanırım