Günde 5 tane antibiyotik içmek çok fazla ve zararlı değil mi?

Off çok korkuyorum Dr yazdı 3 gündür içiyorum bugün Google yazdım baktım ilacın birinin ismini kötü kötü şeyler yazıyor hep , kulak çınlaması ve göz seyirmesi oldu dr a sordum gittim iç bitir psikilojiktir diyor cam batmıştı koluma 1 ay oldu , fizik tedavi Dr u baktı bugün daha dedi sinirde bir şey yok kalp damar cerrahisi baktı damarda bir şey yok dedi ama enfeksiyon hastalıkları Dr u günde 5 antibiyotik yazdı 2 farklı ilaç ve biri günde 3 biri 2 , hem diyor enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum dedi bende TM birakiyim o zaman ilaçları dedim 😔hayır ya varsa ihtimal için yazdım dedi 😔3 gün içtim 4 gün falan daha var bitmesine? Ooff çok korkuyorum bu ilaç hakkında yazılanları okudum ve korktum bağırsak vs kötü oliyormus ne yapmalıyım bilmiyorum 2 . bir dr a mı gidiyim?
Günde 5 tane antibiyotik içmek çok fazla ve zararlı değil mi?
Cevapla