
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence bu kişiye göre değişiyor kanka, yani kendini salan kişiler daha çok şişmanlıyor diyebilirim. mesela sırf evlenmek için güzel olan ya da bakım yapan kişiler daha çok salıyor kendini. bunun dışında nasıl olsa evlendim güzel olmama gerek yok diye düşünenlerde şişmanlıyor
Katılıyorum kanks😊🌷
Yani ben kadın diye düşünüyorum da erkek de işimi anlayabiliyor ama hani kadın hani erkeğin testistrüman hormonuyla bağlantıyı geçtiği için belki yani bir şey olmuyor olabilir hani kadının östrojen hormonunda acaba değişim olup falan mı oluyor veya projesiyle olmadı değişim mi oluyor Hani bilmiyorum da bir kadının ilişki yaşadıktan sonra ister istemez kilo alıyor hele çocuk doğurduktan sonra zaten bir şey diyemiyorsun kadını iyice yıpranıyor
Zaten evlenmeden önce de aynı erkekler. Genelde evde oturan kesim şişmanlıyor. Çalışan kadın görmedim ben kilolu
Teşekkür ederim piremses
🫶
Bunu söylemek istemiyorum ama özellikle Türkiye’deki evlilik yapan bazı kadınlar evlendikten sonra gerçekten aşırı derecede kilo alıyorlar🤦♀️
Cevap
43Cevap
İki tarafta salıyor kendini haliyle de iki taraf kilo alıyor kadın çocuk doğurduktan sonra doğumda aldgni veremeynce daha çok kilo almış oluyor
Yemeği çok yiten veya bünyesi müsait olan kişiden kişiye değişmekle birlikte araştırmalara göre erkeklerin metabolizması kadınlara göre daha hızlı çıkmıştır
Şimdi burada genelleme yapmam doğru olmaz kişiden kişiye değişiyor diyelim ama kadınlar da şişman biraz daha var evlendikten sonra özellikle yaşlı kadınlar şişman oluyor
yasli erkekler zayif bakimli oliyor
Erkekler daha çok alır kendini salar keşke sallayıp aynı halde kalsalar
Kadınlar daha çok kilo almaya meyilli olduğu için bence daha çok kadınlar diyorum.
sanki kadınlar erkeklere göre biraz daha fazla kilo alıyor gibi
Karımın biraz kilo alması sorun değil ben de alabilirim güzel yemekler yaparsa neden olmasın
Kadınlar 9 ay şişmanlyor ahahsj sonra zayıflıyoralr
aslında ikiside şişmanlıyor... kendisine dikkat etmiyor maalesef...
ikisi de bence. aslında karaktere, kendine olan saygına bağlı canım 🍓
Mutlu ilişki kilo aldırır iki taraf içinde geçerli bu
Genelde kadınlar birde çocuk doğurmuşsa istemsizce kilo alınabiliyor
Kadınlar ama çoğu keyfî değil doğum durumu olabiliyor
Kadınlar kocalarını kimse kapmasın diye bol bol yemek yapıyor yaparken de yiyor ikisi de şişko oluyor. Evliliğe ❌
Kilo almanın evlilikte uzaktan bile alakası yok koyunmusunuz hurafedir arkadaşlar bu metabolizma ile ilgili yani midedeki metabolizma sisteminiz az veya çok çalışması belirler kiloyu
Anlamadığım şey neden kilo aldıkları evlenince iştahınız mı açılıyor ne yani sjdbhsb
Genel olarak fark ettim evlilikten sonra kadınlar salıyor kendini
Çevremdeki kadınlar duba gibi şişmişler nedense
evli olmayanlar bu soruya neyi ele alarak yorumladı çok merak ettim :)
erkekler, çünkü bakıyorum hepsi göbekli balkon gibi göbekleri var.
Eğer kadın hamaratsa erkek şişmanlıyor ne de olsa erkeğin kalbine giden yol boğazından geçer 😂😂
Her gün yemek saatini kaçırmayan eşler kilo sorunu yaşıyor her kez aynı olmayabilir !
Hamilelik yaşadıkları için yemelerini kontrol edemiyorlar.
Tabiki de kadınlar öyle evlendikten sonra amacıma nasıl olsa ulaştım gibisinden kendilerini salıyorlar
Kadınlar hamile kalıyor üstelik canı çok şey çekiyor ve kadın bence
Kişiden kişiye değişir de erkekler bence cunku kadınlar sık sık diyet vs yapıyorlar.
Hayat duzene girdigi icin iki tqrafta kilo alir
ben koçama yedirçem kendim hiç yemiçem koçam şişmanlasın kadınlar uzak dursun koçama bakmasınlar diye.
Kadın salıyor direkt. Ne de olsa çoğunluk için evlenince hayat misyonu bitmiş gibi oluyor
Hanimlar lezzetli yemeklerini yaptığı için erkekler şişmanlar
Erkekler de kadınlarda ağır çöküş yaşanıyor.
İki tarafta şişmanlıyor
kadınlar ilk geceden sonra salıyor sanırım
Bence kadınlar daha çok salıyo kendini
Kişinin yapısına bağlı bir durum bu.
İkisi de alıyor bence. Ayrım yapamadım.
Gördüğüm genel olarak erkekler 😅
Genetik diyorum
Çocuk olana kadar erkekler sonra kadınlar
Daha hassas oldugumuzdan kadinlar tabiki
Erkekler diye gözlemliyorum
Erkeklerin çoğu göbek yapıyor 😂
İkisi de balkon yapıyor.
Kişinin yapısına göre değişir bu durum.
Genelde kadınlar kilo alıyor
Kadınlar evlendikten sonra kendilerini salıyorlar
Kadınlar daha çok şişmanlar kanıtlandı
İkiside olabilir
Kişiden kişiye
Bence kadin
Bence erkekler.
kadınlar
İkiside bence
Daha çok erkekler
Ikiside
Erkekler işe başlayınca sismanla r
Kadınlar
Hepsi
Erkek dışarıda genelde ama kadın eve tıkanıyor.
Kadınlaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?