Eczanelerde buşon yumuşatan damlalar var. Örneğin:Buşonex.. Bunlar ücretlidir.3 gün kullanın yumuşatır. Eğer buna rağmen ağrı devam ediyorsa ya da şiddetleniyorsa o zaman enfekte olmuş da olabilir. O zaman doktora gitmeniz gerekir. Ancak doktora gitmeyip kafadan ya da eczacıya güvenip antibiyotikli kulak damlası almayın sakın. Çünkü eğer kulak zarınız delikse bazı antibiyotik damlaları kulak sinirine zarar verebiliyor. Hapta böyle bir sıkıntı yok. Yine de eğer buşon damlası (bunlar antibiyotikli. değil) eğer rahatlatmazsa mutlaka doktora gidin. Kulak ve göz şakaya gelmeyen hassas organlardır. Bir de su kaçırmamaya ve kulağın içine kulak çöpü sokmamaya dikkat edin. Kulak çöpleri hem buşonu zara itiyor hem de kulaktaki mikro tüycükleri kırıp enfeksiyona yol açıyor.. Kulak çöpünü sadece kulağın dışını kaşımak için kullanın, derine inmeyin. Geçmiş olsun..
Kulak zarı ameliyatı oldum 3 buçuk ay oldu isitme testinde iyileşme olduğu çıktı ama ben işitmemi iyi hissedemedim doktor beni anlamıyor yalancı gibi suçluyor
İnsan kulağı 20-20000 Hz arasındaki frekansları duyar. İşitme testinin bir kaç çeşidi vardır. İşitme testi (odyometri) sırasında duyulan sesler 125-8000 Hz arasındaki seslere yöneliktir. Öte yandan çoğu kez 4000 Hz in üzerini test etmeye gerek olmaz. Eğer sizde işitme kaybı varsa belki yüksek frekanslarda olabilir. Bu durumda karşıdakinin söylediğini işitirsiniz ancak ortamda gürültü varken bazı kelimeleri anlamakta sorun yaşayabilirsiniz. Bundan başka belki halen ameliyattan dolayı kulağınızda ödem (seröz otit) kalmış olabilir ki bu da duymayı etkileyebilir. Büyük ihtimalle doktorunuz ne demek istediğinizi anlamıştır ancak zamanla iyileşeceğini düşündüğü için belki bunun şuanda önemli olmadığını, sonradan düzelme olabileceğini varsaymış olabilir..
Hepsini okudum şimdi şöyle mesela biri karsimda konuşunca dışarda mesela sesi sanki kısık geliyor evde rahat gayet ama dışarda veya hastanede doktor odasında birileri konuşunca sesleri derin geliyor sanki. Dediğiniz durumda olabilir testte bana kaç hz verildi söylen medi direk test yapildi sadefe ameliyatlı olduğumu belirttim. Hatta acaba testte yanılma var mı diye düşündüm. Ama telefondan işitme testleri var bu şekilde deneyince duyum iyileşmiş gibi ama dediğim gibi dışarda veya doktor odasında biri karşımda konuşunca özellellijle bayanlarda sanki sesleri derin
Ses derinden geliyorsa arada bariyer vardır, bu bariyer de ya buşondur ya da ödem.. Öte yandan telefondaki testler yanıltır hiç güvenmeyin. Testi yanlış yaptıklarını sanmam. Benim dediğim aralık işitmede ciddi kayıp yapmadığı için şüphenilen kişiler dışındakilere uygulanmıyor. Demek ki sizde şüphelenmemişler
Eğer iki kulağınızda birden sorun varsa ve bu kulağınıza uyguladığınız hatalı bir uygulama ya da bademcik enfeksiyonu yüzünden değilse, eğer sık akciğer enfeksiyonu da oluyorsanız bence bağışıklık sisteminizle ilgili genetik bir problem de olabilir. Çünkü kulak enfeksiyonlarının çoğu genelde tek yönlü olur
Aslında zar delikti buna bağlı kronik orta kulak iltihabı oluştu zamanla bazen diyorumki acaba diğer kulakta hala hasar olduğundanmi ameliyatlı kulağım daki farkı hissetmiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eczanelerde buşon yumuşatan damlalar var. Örneğin:Buşonex.. Bunlar ücretlidir.3 gün kullanın yumuşatır. Eğer buna rağmen ağrı devam ediyorsa ya da şiddetleniyorsa o zaman enfekte olmuş da olabilir. O zaman doktora gitmeniz gerekir. Ancak doktora gitmeyip kafadan ya da eczacıya güvenip antibiyotikli kulak damlası almayın sakın. Çünkü eğer kulak zarınız delikse bazı antibiyotik damlaları kulak sinirine zarar verebiliyor. Hapta böyle bir sıkıntı yok. Yine de eğer buşon damlası (bunlar antibiyotikli. değil) eğer rahatlatmazsa mutlaka doktora gidin. Kulak ve göz şakaya gelmeyen hassas organlardır. Bir de su kaçırmamaya ve kulağın içine kulak çöpü sokmamaya dikkat edin. Kulak çöpleri hem buşonu zara itiyor hem de kulaktaki mikro tüycükleri kırıp enfeksiyona yol açıyor.. Kulak çöpünü sadece kulağın dışını kaşımak için kullanın, derine inmeyin. Geçmiş olsun..
Çok teşekkür ederim
Rica ederim geçmiş olsun
Doktormusunuz
Evet
Kulak zarı ameliyatı oldum 3 buçuk ay oldu isitme testinde iyileşme olduğu çıktı ama ben işitmemi iyi hissedemedim doktor beni anlamıyor yalancı gibi suçluyor
İnsan kulağı 20-20000 Hz arasındaki frekansları duyar. İşitme testinin bir kaç çeşidi vardır. İşitme testi (odyometri) sırasında duyulan sesler 125-8000 Hz arasındaki seslere yöneliktir. Öte yandan çoğu kez 4000 Hz in üzerini test etmeye gerek olmaz. Eğer sizde işitme kaybı varsa belki yüksek frekanslarda olabilir. Bu durumda karşıdakinin söylediğini işitirsiniz ancak ortamda gürültü varken bazı kelimeleri anlamakta sorun yaşayabilirsiniz. Bundan başka belki halen ameliyattan dolayı kulağınızda ödem (seröz otit) kalmış olabilir ki bu da duymayı etkileyebilir. Büyük ihtimalle doktorunuz ne demek istediğinizi anlamıştır ancak zamanla iyileşeceğini düşündüğü için belki bunun şuanda önemli olmadığını, sonradan düzelme olabileceğini varsaymış olabilir..
Hepsini okudum şimdi şöyle mesela biri karsimda konuşunca dışarda mesela sesi sanki kısık geliyor evde rahat gayet ama dışarda veya hastanede doktor odasında birileri konuşunca sesleri derin geliyor sanki. Dediğiniz durumda olabilir testte bana kaç hz verildi söylen medi direk test yapildi sadefe ameliyatlı olduğumu belirttim. Hatta acaba testte yanılma var mı diye düşündüm.
Ama telefondan işitme testleri var bu şekilde deneyince duyum iyileşmiş gibi ama dediğim gibi dışarda veya doktor odasında biri karşımda konuşunca özellellijle bayanlarda sanki sesleri derin
Ses derinden geliyorsa arada bariyer vardır, bu bariyer de ya buşondur ya da ödem.. Öte yandan telefondaki testler yanıltır hiç güvenmeyin. Testi yanlış yaptıklarını sanmam. Benim dediğim aralık işitmede ciddi kayıp yapmadığı için şüphenilen kişiler dışındakilere uygulanmıyor. Demek ki sizde şüphelenmemişler
Belki de sizdeki durum geçicidir..
İnsalalh hayat böyle kabus gibi birde diğer kulağımdanda ameliyat olmam gerekiyor ondada kayıp var.
Eğer iki kulağınızda birden sorun varsa ve bu kulağınıza uyguladığınız hatalı bir uygulama ya da bademcik enfeksiyonu yüzünden değilse, eğer sık akciğer enfeksiyonu da oluyorsanız bence bağışıklık sisteminizle ilgili genetik bir problem de olabilir. Çünkü kulak enfeksiyonlarının çoğu genelde tek yönlü olur
Aslında zar delikti buna bağlı kronik orta kulak iltihabı oluştu zamanla bazen diyorumki acaba diğer kulakta hala hasar olduğundanmi ameliyatlı kulağım daki farkı hissetmiyorum
Tanrı yardimcin olsun sude
Ne sudesi
Tipsiz sey