Genelde hemşireler nefisinizi tutun derler ama yinede yakıyor iğne yaptırırken acıması çok fazla nedendir, kasılınca mı daha çok acıyor?
Kalçadan iğne yaptırırken daha az acıması için ne yapılabilir?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hiçbir şey. İstediğin kadar gevşe, rahatla, dünyanın en yumuşak elli hemşiresi gelsin farketmez. O mabada penislin ve türevi bir ilaç dediği an hayatın gözlerinin önünden bir film şeridi geçecek, kalçandan bacağa doğru inen o yangı sana cehennemi yaşatacak, adeta crucio büyüsüyle lanetlenmiş longbottom ailesi gibi kalacaksın
Doğal olarak halletmek daha iyi olabilir tabi ki ama kalçadan iğne acısını seviyorum dediğin için öneride bulundum sadece arada bir sevdiğin acıyı yaşayabilmen adına yani 😉
Anladım ama olabilir bana çok normal geliyor bu tarz şeyler zevk meselesi sonucta bunlar garipsemiyorum ben sorum kalçadan iğne sorusu ya kalça bölgenden iğne acısı hissetmenden zevk alıyorsun, mutlu oluyorsun sandım ama olabilir tabi ki 😌🥹
Biliyorum bende alerji için vurulmuştum bide 3 gün kullanacaksın dedi doktor ilk gün canım acıdı 2. Gün serumla aldım 3. Gün yeter artık dedim kullanmadim