Merhaba,
Cipralex ilacını uzun süreli kullanımının ne gibi etkileri var? Hayatımı ne yönde etkileyecek? Başarılı enerjik özgüvenli bir insan yapacak mı beni?
Merhaba,
Cipralex ilacını uzun süreli kullanımının ne gibi etkileri var? Hayatımı ne yönde etkileyecek? Başarılı enerjik özgüvenli bir insan yapacak mı beni?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İlaç kullanmadan duzelebilirsin anksiyete bozukluğu depresyon takıntı kuşku kaygı olumsuz düşünceler ve o olumsuz düşünceler içinde kalma hepsi vesvese
Bu direk vesvese kötü düşüncede kalma fısıldama, kötü telkinde bulunma, karışık sözler söyleme, kuşkulanma”; aynı kökten vesvâs “insanın içine doğan zararlı uyarıcı, kötü duygu ve düşünce, telkin, şüphe, fısıltı, evham
https://m.youtube.com/watch?v=4W3Hakp7I5E
teşekkürler çok sağolun, arada dini şeylere bende bakıyorum ama kontrol edilemez hale geldi ilaç lazım oluyor bazen
Kontrol edebilirsin sadece aklindakine ödün vermeyeceksiniz kolay değil ama maneviyatını yükselt bitirebilirsiniz
Bende ağır yaşadım prozac kullaniyordum
deneyeceğim, sağolun
Video izle serisi var bitir aklına takılırsa sorarsın
Hadis: «Bismillâhillezi lâ yedurru ma'asmihi şey'ün fil'-ardi ve'lâ fi's-Semâi ve Huve's-Semî'u'l-Alîm/Ne yerde, ne gökte adı (nın anılması) yla hiç bir şeyin zarar veremeyeceği Allah'ın ismiyle ki, O Semî ve Alîm'dir.» duasını her günün sabahında ve akşamında üç defa okuyana hiç bir sıkıntı gelmez
Bu duayı oku sabah 3 akşam 3 defa
cipralex kullanıyorum, iş hayatında başarısızım, kişiliğim kötü, çekingenim
Bu dediğin düşünceler asla gerçek değil bak buna inanma
İş hayatında en iyi yapanla aramdaki fark bilgi
Psikayatri mi verdi ilaci
evet
Hangi hastalik tanisi kondu
sosyal fobi ve depresyon
ilacı içtim iyi geldi, 5 gün sonra 1 aylık kutu bitecek
Iyi gelir rahatlatir
Ben secita aliyorum
iş hayatında başarıya ne kadar etkisi olur peki
Olumlu etkiler
ne gibi mesela örnek ver? başarısız biri başarılı olabilir mi? iş hayatında başarıyı yakalarmıyım? ya da daha konuşkan daha aktif olabilir miyim
buna asla inanmak istemiyorumda :D
Kaygılar saydığın bir çok pozitif etkiyi engelleyen durum ya da durumlar
Bunlar baskılandığı ya da ortadan kalktığında işler kolaylaşır
anladım, yani kaygılar böyle yapıyor insanı öyle mi? Enerjimde çok düşük, doktor dedi ki sosyal fobi ve depresyon var sende dedi
Aynen öyle