Üniversite hastanesi psikiyatri bölümünde sorun yaşadım ne yapmalıyım?

4.24 randevu vardı sekretere girişi yaptırdım Dr ne çağırdı etti sekreter ilgilenmedi ya mağdur oldum 200 TL de gitti

Üniversite hastanesi psikiyatri bölümünde sorun yaşadım ne yapmalıyım?
Cevapla