Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar ben afad da çalışıyorum 5 dk oturcak zamanım yok sağ olun ama başka yöntem var mı önereceğiniz..
Sıcak günlerde oluyorsa fazla güneşe maruz kalmak burun kanaması yapabilir ama soğuk zamanlarda da oluyorsa bir doktora görünmekte fayda var diyebilirim
İzin almaya çalışsanız iyi olur tehlikeli bir durum olabilir
Cevap
1Cevap
Belki vitamin değeri ile ilgilidir
hayır ayıptır söylemesi çok iyi beslenirim..
Benim güneşte kalınca kanar ama seninkisini bilemedim doktora git
Damarlarda çatlak olabilir kısa zamanda doktora gidin
damarlarında çatlak vardır bende de vardı burnumu sildiğim anda bile oluk oluk.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?