Ben yarın dişçiye gideceğim ama şu an ülke zor bir haldeyken benim dişçiye gidip kendimi düşünmem saygısızlık olur mu?

Çok çok mühim değil erteleyebileceğim bir durum bu yüzden saygısızlık etmiş olur muyum merak ettim :/

Ben yarın dişçiye gideceğim ama şu an ülke zor bir haldeyken benim dişçiye gidip kendimi düşünmem saygısızlık olur mu?
Cevapla