
HES KODU olmayanların toplumdan hatta kamusal alanlardan dışlanması😀 sizce en saçma uygulama hangisiydi?

HES KODU olmayanların toplumdan hatta kamusal alanlardan dışlanması😀 sizce en saçma uygulama hangisiydi?
Hes kodu göstermemek için avm ye hiç girmedim ablama sen al gel diyordum. O kadar sinir bozucuydu ki. Bakkala gittim bolca bu dönemde. Nerede kurumsal bir yer var eline dayıyordu deterjandan beter dezenfektanı, çoğu ucuz aldığı için pis kokuyordu.
Cevap
3Cevap
Kesinlikle hes kodu
Hemen hemen her konuda olduğu gibi ellerine yüzlerine bulaştırdılar pandemi süreci yönetimini. Saldım çayıra mevlam kayıra modundan milleti içeri tıkma moduna geçtiler. Her uygulama plansız programsızdı. En saçması aşıydı işlevsiz aşıları.
Kesinlikle hes kodu, salgını hafif atlatan biri bunu bildirmese hes koduna yansımadan gezebilecekti ki zaten böyle dışarıya çıkan çok fazla kişi olmuştur😃
Bime alınmamıştım oysa 1 haftadır beklediğim avokadolu pijama gelmisti sonra bana kalmamıştı 🥲
20 yaş yasağının 18 e düşmesi. İki durumda da yasaktı 😃😃
araba kullanırken tek başımıza maske takmak asla anlam veremedim buna
Online eğitim almasak da olurdu, işe yaramadı ki, bi tane yaşlı hocamız vardı zoomu açmayı bilmiyor diye ders yapamıyorduk
Allah o gunleri tekrar gostermesin
Bir çoğu saçmaydı
Hes kodu pes kodu 👍🏻
Hepsi saçma sapan dı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?