Erkek diş hekiminin kolu göğsüme değdi yanlışlıkla olmuştur değil mi?

Dişçiye kontrole gittiğimde kolu değdi pardon dedi önemli değil diyemedim çünkü önemli kollarımı önüme boksör gibi yapıp duruyorum artık discilerde kollarımı rahat uzatamiyorum ister istemez bu durumlar oluyor ve rahatsız edici bazısı ağırlığını fazla veriyor üzerime omzum ağrıyor asistanlar öğrenme çalışanlar oluyor erkeklerin eli ağır oluyor

Erkek diş hekiminin kolu göğsüme değdi yanlışlıkla olmuştur değil mi?
Cevapla