Alt 20 yaş dişini çektiren var mı, ağzımdaki rahatsızlık hissi ne zaman geçer?

Ben dişimi çektirdim o da bana çektiriyor. Koca bir boşluk bana hediye kaldı. Ağzımın içinde tadilat var sanki. Kemiklerim kıpraşıyor, tendonlarım geriliyor kasılıyor. Bu lanet his ne zaman geçer? Var mı benim gibi yaşayan? Kafamı kırmak istiyorum.1,5 ay oldu artık ya.
Alt 20 yaş dişini çektiren var mı, ağzımdaki rahatsızlık hissi ne zaman geçer?
Cevapla