Böbreğimde 8mm taş var çok korkuyorum başınıza geldimi böyle birsey?

Sabah kalktım mide bulantısı ile hastaneye gittim böbreğimin orta kalipste 8mm çapında taş olduğu söylendi antibiyotik ve arveles verdiler 3 gündür gileburu içiyorum bol su içiyorum ama ağrılarım yine oluyor acaba dusurebilirmiyim ameliyata gerek kalırmı başınıza geldimi böyle bir olay içimi rahatlatmak istiyorum korkuyorum..

Böbreğimde 8mm taş var çok korkuyorum başınıza geldimi böyle birsey?
Cevapla