Baharatlı şeyler yiyince neden makat bölgesinde bıçak kesmiş gibi acı hissediyorum?

Çok uzun zamandır yaşıyorum bunu belki 3 seneden fazla. Eskiden de baharatlı ve acı şeyler yerdim ama böyle olmazdı. Ne zaman baharatlı bir şey yesem akşama makat bölgesinde acı hissediyorum tıpkı bıçak kesmiş gibi. Krem sürüyorum (Hametan) biraz fayda ediyor. Ama kanama yok çok şükür. Doktora da gidemiyorum utanıyorum muayene olmaya. Ama baharatlı şeyler yemediğimde bir şey olmuyor. Nedir benim bu sorunum? Acaba kıl dönmesi falan mı var?

Baharatlı şeyler yiyince neden makat bölgesinde bıçak kesmiş gibi acı hissediyorum?
Cevapla