Diş taşlanmasını diş fırçalayarak geçirebilir miyim yoksa diş doktoruna mı gitmem gerekiyor?

Merhaba arkadaşlar ben düzenli olarak 2 hafta dişlerimi fırçalayamadım aynaya baktığımda altan ön dişimden üç tanesi kireç gibi duruyor bunu araştırdım dişimde diş taşı oluşmuş geçen haftada vardı fırçalamaya çalıştım diş etim kanadı bugün biraz daha dikkatlice fırçalayınca bir şey olmadı ne yapmam gerekiyor düzenli olarak tekrar fırçalamaya çalışırsam geçer mi yoksa diş doktoruna mı gitmeliyim?
Diş taşlanmasını diş fırçalayarak geçirebilir miyim yoksa diş doktoruna mı gitmem gerekiyor?
Cevapla