Yani yanlış anlama görmediğim için yorum yapamayacağım görmediğim şey bilmediğim şey mi bilmiyorum derim ama dediğim gibi boyun ortalamanın üstünde zaten sen spor ayakkabı giysen 1.71 1.72 olur dışarıda ya da ev terliği giysen yine 1.71 olursun ben demek istediğimi anladın mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Yazdığın gibi ise gerçekten balık etlisindir ve kötü değildir. İnsanlar balık etlilik ile şişmanlığı karıştırıyor çünkü.
Oh be sonunda doğru düşünen birisi. Kesinlikle öyle şişmanlık ile bunu ayirt edemiyorlar
Aynısını ben de senin için diyebilirim :)
Çünkü senin boyuna göre boyun kilonu saklar olduğundan daha çok 1.65 1.61 olsaydın işte o zaman çok olurdu
Dimi o yüzden yakışıyor ☺☺
Yani yanlış anlama görmediğim için yorum yapamayacağım görmediğim şey bilmediğim şey mi bilmiyorum derim ama dediğim gibi boyun ortalamanın üstünde zaten sen spor ayakkabı giysen 1.71 1.72 olur dışarıda ya da ev terliği giysen yine 1.71 olursun ben demek istediğimi anladın mı
Benim çok hoşuma gidiyor b nice çok dikkat çekici be tatlı oluyorlar
Bence de🥵
Peki fiziğin nasıl merak ettim açıkçası
Bence çok iyisin baliketli güzel olur. Her anlamda güzel olur.
Teşekkür ederimm kesinlikle her konuda☺
Arayıp da bulamadığımsin sen 👍
Bulursun bulursun
Gel ozaman ne bekliyorsun 😂
Yaz babyy
Balık etli kız candır sebebini sonra açıklarım 😉🤣🤣
Hahahha ele avuca gelcek dnsnsnsnsnsnsns
Eee tabi kız arkadaşlarım hep balık etliydi hepside fenaydı 🤣🤣
Dnsnwnsaahha oh oh ne guzel
Tanımak isterim senide 😊
Yaz babyu
balık etli olmak en iyisi, kötü diyenlere inanma boşuna. erkekler açısından soruyorsan da onların çoğu da balık etli seviyor zaten.
195 boyunda erkek olarak boy kilon cok guzel bnce
Kötü değil niye kötü olsun ki
Oyy cansin
:))
Yoo bazı kadınlara yakışıyor
Kesinlikle hemcinslerimde de baliketlileri daha çok düşüyorum
O zaman sen de bizdensin ahahh
Hahahah çaaaak
Genelde kızlar uzun boylu ve ince severler fizikli erkeklerde bile bırak yağı kas bile istemezler ancak varmış böyle kızlar da mutlu oldum ahaha
Yok be kası kim sevmez
Var ya şaka yapmıyorum 2 metreyim uzun istiyorum diyen kız bile beğenmedi iri olduğum için
balık etlı candır bence
tecrubelımısın
Ne konuda canım
hıc erkek arkadasın oldumu
sen baslat
sen nasıl erekek seversın
Bence guzeldir fizigin fotoğrafıni at da bakayim iyi mi kötü mu diye 😂
Görmemmlazım ama genelde beğenirim
görmek lazım :)
Gayet iyisin ♥️
efsane bir şey ya balık etli kız olmak
benim hoşuma gidiyor şap şap eder
Hahahahah kesinlikle 🤭
Senin libodon yükselmiş uzak dur benden
Bence baya iyi
ideal ya
Kilolusun