YARI UYUMLU İLİK NAKLİ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN YA DA AML TEŞHİSİ KONMUŞ BİRİ VAR MI?

Herkese merhaba, babama aml teşhisi kondu 6 kür ilaçlı kemoterapi aldık. Çok büyük oranda iyileşme gözükmüştü hatta doktorumuz ilik nakline gerek bile kalmadı gibi demişti, yapılan biyopsi sonucunda ise başka bir doktorumuz ilik naklinin gerekli olduğunu söyledi. Maalesef uyumlu ilik çıkmadı, çocuklarından denemek istiyor doktor. Süreçten çok korkuyoruz bilgisi olan varsa lütfen cevap versin.

YARI UYUMLU İLİK NAKLİ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN YA DA AML TEŞHİSİ KONMUŞ BİRİ VAR MI?
Cevapla