Bademcik ameliyatına girip bademcikleri almayan doktor, "unutmuşuz 🤔" dedi. Başınıza gelse ne yapardınız 👨🏻‍⚕️ ?

Olay Yalova'da yaşanıyor. 3.5 yaşındaki erkek çocuğunu bademciklerini almak için ameliyata alan doktor 6 saatlik ameliyatta bademcikleri almayı unutuyor. Açıklaması da "unutmuşuz" :D

Bademcik ameliyatına girip bademcikleri almayan doktor, unutmuşuz 🤔 dedi. Başınıza gelse ne yapardınız 👨🏻‍⚕️ ?
Bademcik ameliyatına girip bademcikleri almayan doktor, "unutmuşuz 🤔" dedi. Başınıza gelse ne yapardınız 👨🏻‍⚕️ ?
Cevapla