Olay Yalova'da yaşanıyor. 3.5 yaşındaki erkek çocuğunu bademciklerini almak için ameliyata alan doktor 6 saatlik ameliyatta bademcikleri almayı unutuyor. Açıklaması da "unutmuşuz" :D

Olay Yalova'da yaşanıyor. 3.5 yaşındaki erkek çocuğunu bademciklerini almak için ameliyata alan doktor 6 saatlik ameliyatta bademcikleri almayı unutuyor. Açıklaması da "unutmuşuz" :D

6 saat boyunca ameliyathanede ne yapmış doktor ve ekibi aceba?
Bademcik ameliyatı 40 45 dakika sürüyor, içeride ters giden bir durum oldu muhtemelen bademcikleri alamadılar ve ameliyat süresinde uzadı.
Benim başıma gelse araştırılmasını isterim, başka doktora götürürüm, mahkemeye veririm.
Can emanet ediliyor sonuçta, küçük bir operasyon için çocuğumun canının böylesine hiçe sayılmasına göz yumamam.
Saçmalıktan başka bir şey değil.
Yalan nasıl unuttunuz çocuğun apaçık belli oluyor bademcik iltihabı olduğu doktor sorumluluk sahibi olması gerekir böyle ihmalkarlık olmaz umarım tedavi etmiş ameliyat etmiş dir şimdi banane diyemiyor ya haliyle unutmuşuz yalanı söyleyip kendisini masum gibi göstermeye çalışıyor
Cevap
52Cevap
Böyle sorumsuz bir doktorun işten atılması lazım
Şimdiki bazı doktorlar da aylak aylak geziyor geçen bende gittim hastaneye heyet raporu için elime cins bir teşhis koydu doktor. gittim başka bir hastaneye bir sorunun yok dediler. Bu devlet ne yapıyor anlamıyorum müfettişleri ne diye görevlendiriyor 1 2 hata olsa neyse diyeceğim artık doktorda bir şey bildiği yok kafalarına göre teşhis koyuyorlar ablamda bir ara gitmişti beynine tümör teşhisi koydular yine özel de bir hastaneye gitti bir sorun çıkmadı insan sağlığı bu kadar basit olmamalı bence devletin içimizdeki bazı çürük doktorları açıklaması gerekir.
*Ayıklaması gerekir.
Aynen diplomaları iptal etmesi gerek
Bence de bir ceki duzen gelmeli devlet Hastanesi'nde kilere muayeneye gidiyorum bir bok bilmiyor adam ya da önemli birşeyi başından saviyor ben para verip illa docente profa mi gitmem gerek? Ha şöyle bir durum da var bir taraftan bir doktora bilmem kaç tane hasta düşerse adamin kafa da kayar doğal olarak sistem de gerçekten ciddi sıkıntılar var alırsa Türkiye'ye suriyeli hilmek ni bir doktora artık bilmem kaç tane hasta düşer o da birine vakar diğerine amenna bu da insan sonucta baştan yonetimde sıkıntı var da Silivri soğuktur şimdi fazla konuşmayım
@Kirginimcokk0 Merak etme seni kimsen burada fark etmez Silivri'ye gitmezsin. Bi düzelme gelmeli yoksa çok sıkıntılar çıkacak.
Hem hasta için hem sağlık çalışanları için.
👏👏👏
sonra dayak yedik oluyorlar
@Melissskedim Evet öyle oluyor. Bazen benimde başıma geliyor laf desen dert demesen dert.
@Psychosocial_ offf
Allah szin cocuklrnzı o duruma düşürür insallah ya devlet hastaneleri bitti umursamıyolar insanları illa özele gidicksn o da paran varsa. O çocuğa naptınız be 6 saat haysyt yoksunlrı böyleleri day@ğı hak ediyo
Ya yemin ederim saglik calisanlarina siddete sonuna kadar karsiyim ama bu doktoru bogarim...3.5 yasinda bebek...6 saat ameliyata girip riske giriyor kesiliyor ve unutmusuz diyor... o diplomayi durur bir yerine monte ederim... bu resmen iskence
Yalan haber paylaşmayın,
Geniz eti ve Kulak tüpü ve Bademcik ameliyatı için ameliyata giriyor. Bademcikler enfeksiyonlu olduğu için alınmıyor.
6 saat boyunca, " acaba biz ne yapıyoruz?" Diye soran olmamış mı yahu bu ne saçma bir şey.
Tamam yoğun olurlar anlık unutma olurda, 6 saat boyunca da olmaz yani.
Bademcik diyince canları badem çekmiştir badem yiyip çay içmişlerdir kesin başka açıklaması olamaz 😁
@Antimaskulızmm_ fkdkdk Çok mantıklı
sanırım döverim doktoru. Birine de kameraya aldırırım. Sonrada sosyal medyadan herşeyi paylaşırım. Bakanı etiketleyip Doktorun adı soyadı çalıştığı iş yeri.
Bu haber ya eksik ya uydurma gibi geldi. Ameliyat, öncesinden planlanır; ne yapılacağı bellidir. Unutmak vs olamaz. Açıķ kalp ameliyatı mı ki bu kadar uzun sürsün ayrıca?
çocuğun bademciklerini almak için ameliyata almadiysa ne için ameliyata aldı.. Ne yaptılar o kadar saat o dada sohbet yoksa başka bisey mi ararlardi.
Şey doktor bey bir şey soyliyicem de kusura bakmassaniz " sizin elinizin ayarını si****yim ne ameliyatına girdiğini de mi unuttun a, q bunağı seni" ne doktorusun onu da mı bilmiyon...
6 saat ne yapmış çocuğun başka bir yerini almadı umarım? Şikayetçi olun bir soru daha özel hastane de mi oldu bu olay?
6 saat boyunca suni tenefüs mü yaptılar çocuğa? İlginç bir cevap kesinlikle.
Napmis ya canım doktor okdr saat abi sonra doktora siddet var ee bunun cezasini o zaman saglik bakanlığı versin
6 saat boyunca ne yapmışlar. Tövbe estagfurullah. İyice zıvanadan çıktı bazılarıda korkar olduk doktora gitmeye.
ayşe yanında korkma demişlerdi, 16 yaşında hemşire sanırım. bana ayşeden ne korkacam demistim.
o an bayilttilar 😅
ayşe ile tanışamadık mk
Şaşırmıyorum, ameliyat olucaktım ameliyathanede beni hazırlarken sana napıcaktık diye sormuşlardı
O soruya kadar korkmuyodum..
İltihaplı olduğu için almadık kanama çok olur alırsak demis ama tabi bu bilgiyi aileye vermeleri gerekiyordu
Tsiksok videosu mu çekmişler 6 saat boyunca. Doktorun eski sevgilisinin dedikodusunu mu yapmışlar ne yapmışlar o kadar saat
Ya doktora şiddetler kötü tamam. Yabancı ülkeye gidiyorlar ama bizim sistem heryerde ayni plansız özensiz yaptığını sevmeyen ukala kişiler ulan o çocuktan ne istediniz
6 saat boyunca ne yapmışlar ameliyathanede? Halay mı çekmişler?
6 saatte hiç mi akıllarına gelmemiş biz ne yapıyoruz diye
O doktoru acik beyin ameliyati yapardim narkozsuz bakalim beyni var mı diye.
Sonra doktor neden öldürüldü... Çok yüz verildi bunlara
Ne yapmış onca saat ameliyatta sohbet mi etmiş beyinsiz herif
İşten kendimi kovdurup tazminat almaya çalışırken ben temsili
Ee neyin ameliyatına girdi o zaman. Birisine bakıp çıkacam mı dedi :D
Ondan sonra da *doktora şiddet* diyorlar.🤷 Gel de o doktorun bademcigini sökme.
Unutmasını geçtim. Acaba 6 saat boyunca başka neler yaptı. Korkutucu olan kısım o aslında
O kadar da üstüne gitmeyin, açıp bi kurcalayıp kapatmış işte :)
6 saat ne ile uğraştı acaba bademcikleri almayıp
🤣🤣🤣
Şaka gibi ne yaptılar ki çocuğa Allah korusun dava ederdim
Haberin linki var mı? Oldukça yalan duruyor yahut kırpılmış bilgiler var gibi.
Geniz eti ve Kulak tüpü ve Bademcik ameliyatı için ameliyata giriyor. Bademcikler enfeksiyonlu olduğu için alınmıyor. İnsanımız da yalan yanlış eksik şeyler paylaşıyor :D
@_GerdekBasan_ tamda dediğim gibi..
İnsanlar bilmeden yapmıyor bunu, dikkat çekmek için çarpıtıyorlar.
Minicik karıncaya kendi ağırlığının 8 katı yük taşıttılar diye haber bile yapacak tiynetteler
Doktora da güvenilmiyor artık. Bayıltıp parçalarımızı çalabilirler 😂
Acaba o 6 saatlik ameliyatta ne yaptı çok merak ediyorum..
Çıktığı deliğe geri sokarım.. napmislar 6 saat içerde çocuğun neresini aldılar acaba.
6 saat ameliyatta napmışlar beni merak ettiren soru o😅
Neyi almışlar peki böbrekleri mi çocuk bi kontrol etsin biseler eksik olabilir
Her gün yeni bir saçmalığa tanık oluyor. Saçmalıklar über seviyesine ulaştı
dava ederim maddi manevi, unutmayı görür, görevden el çektirilmesi için sağlık bakanlığına başvururum
Sahte doktordur bunlar da ülkeyi yönetemeyenler de sahtekar zaten 😂
Ondadır saat namazlar acaba?🤔 çocuğu ayıltıp, bayılttılar mı?
Klavye bile şaşırdı😒
6 saatte neresini almışlar o halde. başka hastanede çek-up yaptırsınlar bence o çocuğa
Yapacak bir şey yok direk hukuki işleme başvururdum ben ve ailem napicaksin başka bişey desen gerekli gereksiz savunucular ve TV medyası hemen sana hucummmmm Allah Allah diye 😂😂
En düşük doktor unvanında yükselmememek üzere görevlendirilsin. Şimdiki ve sonraki ameliyat masrafları da maaşından kesinti yolu ile tahsil edilsin
Peki ameliyata niye girmiş ve 6 saatlik ameliyat sürecinde neyi almış 🫢
Ne desem bilemedim. Sargı bezini unutan doktorları duyduk da, ameliyatın asıl amacını unutup boş bir ameliyat gerçekleştirmek de neyin nesi...
6 saat ameliyathanede bademciklerle karşılıklı çay içmiş herhalde
kesinlikle yalandır. ne 6 saati yarım saat sürmez zaten bademcik ameliyatı
Bu durumda doktorun bademciklerini almak icap eder 🤣
6 saat boyunca ameliyathanede ne yaptılar o zaman
Sohbet
@Necro12345 çekirdekte almışlarmı yanlarına onuda bilyormusun.
Ne yapmış peki 6 saatte acaba 🤐
6 saat ne yapmış onu merak ettim
Allah'tan kadın doğumcu falan değilmiş
6 saat ne yapmış ameliyatta?
6 saat napmiş la? Ahahah
İyi olmuş aldırmasınlar
Aklı. Nerde acaba.. dava açardım
6 saat boyunca ne yapıyor peki
6 saat boyunca ameliyat ekibi ne yapmış peki 🤔
Burası Türkiye normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?