Yıllar önce B12 eksikliği için ilaç ve iğne tedavisi falan gördüm ama her ikisi de bitince bıraktım. B12 kendiliğinden geçiyor mu?

Yoksa yıllar boyu bu hastalığı yaşıyor muyuz?

Yıllar önce B12 eksikliği için ilaç ve iğne tedavisi falan gördüm ama her ikisi de bitince bıraktım. B12 kendiliğinden geçiyor mu?
Cevapla