Tetenoz aşısı vurulalı 1 hafta oldu ama kolum hâlâ şiş ve kaşınıyor neden?

Ağrısı üçüncü gün geçti ama kaşıntı ve kızarıklık var hâlâ
Tetenoz aşısı vurulalı 1 hafta oldu ama kolum hâlâ şiş ve kaşınıyor neden?
Cevapla