Sezaryen doğum sonrası kanama hakkında bilgisi olan var mı?

Kasım 16 da doğum yaptım sezeryan doğum yaptım aralık 19 da kanamam durdu aralık 25 de adet kanaması gördüm 30 unda bitti yani 5 gün sürdü 8 gün sonra yani ocak 7 de tekrar kanamam başladı doktora gitti rahim kendini atıyor dedi 13 ünde bitti kanamam ocak 17 de tekrar kanmam başladı başına gelen ya da bu konuda bilgisi olan var mı?
Sezaryen doğum sonrası kanama hakkında bilgisi olan var mı?
Cevapla