Oluşan yaradan sonra ağrı ya da acı hissetmemek de diyabeti işaret eder mi?

Diyabette yaraların geç iyileştiğini biliyordum. Ama oluşan yaradan sonra ağrı ya da acı hissetmemek de diyabeti işaret eder mi? (Dün elimi çarptım ve ilk çarptığımda çok acıdı. Biraz kanadı derin bir kesi oldu. Ama çarptıktan 1-2 dk sonra acımamaya başladı. bugün de sadece değersem biraz acıyor. aklıma bu soru geldi)

Oluşan yaradan sonra ağrı ya da acı hissetmemek de diyabeti işaret eder mi?
Cevapla