6 aydan beri sanayide çalışıyorum. Yemek yediğiniz lokanta yemeklere motor yağı mi koyuyor ne koyuyorsa ağır bir tadı var yemeklerin. Yemekler sürekli b0k kokuyor. Zorla yiyorum Yemek için kullandıkları yağdan şüpheleniyorum. Sanirim yağ olarak motorin yağı kullanılıyor. Bende de sanayi göbeğim oluştu. Vücudumda kıllar çıkmaya başladı. Anliyacaginiz tam bir sanayi canavarı oldum. Birine seslenirken huaaaaapp höööğğhh diye seslenmeye başladım nasıl kurtulucam bu sanayiden?
Güncellemeler
+1 yıl
Patron ucuz diye lokantayi degistirmiyor. 4 çeşit yemek 15 TL olur mu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın yoğurdu verirken pandik parmağı içine giriyor ya
Sanayide çalışa çalışa sanayi göbeğim çıktı, ne yapacağım ben?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
şakasız söylüyorum sanayi insanın vizyonunu daraltan bir yer
Bende vizyon bırakmadı ki
tavsiyem kesinlikle spora başla hayatına renk gelir hem sosyal hemde vücut sağlığın açısından
Omuzlarım zapzayif kaldı. Kollarım ipince kaldı ama göbeğim hayvan gibi. Sanki 9 aylık hamileyim
Kalça ile göbek fırladı ama omuzlar zayif
göbekli zargana diye bi nick buldum sayende şu an ama dediğim gibi gainer ile vücut çalışman faydana olacaktır her açıdan
Spora gidecek vakit yok ki sabah 7 ile akşam 7 çalışıyoruz hayvan gibi
Sorunun akla getirdiği çarpıcı taraf şu ;
Panik nedir, hangi parmakla atılır 🤣
Panik ne yavv, pandik olacaktı 💁
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!