Sanayide çalışa çalışa sanayi göbeğim çıktı, ne yapacağım ben?

6 aydan beri sanayide çalışıyorum. Yemek yediğiniz lokanta yemeklere motor yağı mi koyuyor ne koyuyorsa ağır bir tadı var yemeklerin.
Yemekler sürekli b0k kokuyor. Zorla yiyorum
Yemek için kullandıkları yağdan şüpheleniyorum. Sanirim yağ olarak motorin yağı kullanılıyor. Bende de sanayi göbeğim oluştu. Vücudumda kıllar çıkmaya başladı. Anliyacaginiz tam bir sanayi canavarı oldum. Birine seslenirken huaaaaapp höööğğhh diye seslenmeye başladım nasıl kurtulucam bu sanayiden?
Güncellemeler
+1 yıl
Patron ucuz diye lokantayi degistirmiyor. 4 çeşit yemek 15 TL olur mu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın yoğurdu verirken pandik parmağı içine giriyor ya
Sanayide çalışa çalışa sanayi göbeğim çıktı, ne yapacağım ben?
Cevapla