Kanal tedavisi olduktan 3 gün sonra dişim kırıldı şu an dişimde geçici dolgu var ve dişimin büyük bir parçası kendiliğinden kırıldı
Zaten yapılalı 3 gün oldu ve 3 gündür yemek yiyemiyorum doğru düzgün
Zaten yapılalı 3 gün oldu ve 3 gündür yemek yiyemiyorum doğru düzgün
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kırılan kısmı dolguyla tekrar kapatıyorlar. Tekrar kırılmaması için mutlaka doktoruna en sağlam ve kaliteli dolguyu kullanmasını söyle. Genelde dayanıksız ve kalitesiz dolgularda bu durum sürekli tekrarlanıyor ve dolguyla birlikte dişin bir kısmınıda beraberinde götürüyor. Çektirmene hiç gerek yok, iyi bir dişçi için öncelik her zaman dişi kurtarmaktır çekmek değil
Kırılan kısım azı dişimin dış kısmı ve yarısı o kısma dolgu nasıl yapacak
Kırılan kısmı dolguyla sağlam kalan kısma yapıştırarak tutturuyorlar merak etme. Yalnız dediğim gibi paragöz olmayan ve işini iyi yapan maharetli bir dişçiye gitmelisin
aynısı oldu eğer geciktirirsen dişi çekerler benim ki çekilcek mesela çürümüş tamamen kontrol ettir dişçiye falan
disciye gidiceksin buyuk ihtimal cekicekler ama cokta dert degil arka dislerden biriyse banada bugun yaptilar benim disim uyusmuyor aci cekenceke kanal actilar