
Bende bal yemiyorum sonuçta kendisi bilir ama ben et yerim kurban işine girerim. 😂
04 Ocak 2023 Çarşamba Saat 23.39

Bende bal yemiyorum sonuçta kendisi bilir ama ben et yerim kurban işine girerim. 😂
04 Ocak 2023 Çarşamba Saat 23.39
18 yaşından önce böyle bir karar vermesini istemem.
Her şeyin dengeli olması gerektiğini düşünüyorum ve hayatın her alanına yaymaya çalışıyorum bu düşünceyi. Faydaları olduğu kadar zararlarıda çok fazla. Bunu önlemek için vücudun ihtiyacı olan her şeyi en sağlıklı şekilde almasını sağlamak gerek herkesin.
Ben ızgara veya buharda pişmiş et balık tavuk sebzeler... tahıllar baklagiller meyve vb her şey yiyorum yediriyorum oğluma.
Tuz şeker hazır gıdalar abur cubur vb tüketimi neredeyse 0
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️GeceMuhafızı
Vazgeçirmeye çalışırım. Çünkü her ne kadar sağlıklı dense de sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Yine de kendi kararı, bir yerden sonra saygı duyarım
Cevap
10Cevap
Kendi kararları saygı duyarım ve bende fazla et yemeyi sevmem zaten bir gün et bir gün sebzeli bir şey isterim
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️
Doğru yönlendirmeye çalışırım sağlıklı beslenmesi için ancak illa o yönde karar almışsa yapacak bişi yok.
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️GeceMuhafızı
Vejetaryen olmak kendi kararinla olan bir şey degil. Sindirim sistemindeki bir arızadan kaynaklı. Sen veganligi kastettin galiba
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️GeceMuhafızı
Yok yaaa :( Şu hayatta sevmediğim 3 gruptan biri vejetaryenler :( 18 yaşından sonra ne yapıyorsa yapsınlar :(
Bir şeye karar verdiysen ya tam yap ya hiç yapma derdim. Vegan ol derdim.
Hayır desteklemem etinde baliginda vitaminini almak lazım
Kendi hayatını kurunca yapabilir. Evimde g.. rizekalı istemem.😎
Ne kizar ne de desteklerdim. Olabildigince iyi beslenmesine dikkat ederdim.
Desteklemek değilde karışmam kendi zevki sonuçta
Evet, desteklerdim. Kendi kararları.
❤️❤️❤️
Hayır sağlıksız bir beslenme.
Saygı duyarım.
Saygı duyarım.
Hayır tabi ki yapmam öyle bir şey
Kendisi bilir.
Gay olmasında ne olursa olsun.
Desteklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar