Soğuk algınlığını yatarak mı geçilmeli yoksa çalışarak mı?

Bazıları diyor ki çalışarak hastalığı daha çabuk yenersin doğru mu yoksa yatar mı geçilir?
Soğuk algınlığını yatarak mı geçilmeli yoksa çalışarak mı?
Cevapla